Рубрика: Փոխարինումներ

Դեկտեմբերի փոխարինումներ

Դեկտեմբերի 1( չորեքշաբթի)
Առաջին ժամ — 6,4 (Կարինե Պետրոսյանի փոխարեն)
Հինգերորդ ժամ-6,6 (Քրիստինե Սահակյանցի փոխարեն)
Դեկտեմբերի 3 (ուրբաթ)
 Առաջին ժամ- 6,9 (Արևիկ Ներսիսյանի փոխարեն)
Հինգերորդ ժամ- 6,9 (Լուսինե Բուշի փոխարեն)
Դեկտեմբերի 6 (երկուշաբթի)
Երկրորդ ժամ- 6,8 (մաթեմատիկա)
Դեկտեմբերի 9
Առաջին ժամ- 6,4  (Կարինե Պետրոսյանի փոխարեն)
Երկրորդ ժամ -7,4 ռուսերեն (Անի Ավետիսյանի փոխարեն)
Դեկտեմբերի 15 (չորեքշաբթի)
Առաջին ժամ  -6,6 (Արևիկ Ներսիսյանի փոխարեն )
Երրորդ ժամ- 6,7 (Արևիկ Ներսիսյանի փոխարեն )
Չորրորդ ժամ-6,4  (Լիանա Հակոբյանի փոխարեն)
Դեկտեմբերի 17 (ուրբաթ)
Առաջին ժամ- 6,6 (Լաերտ Գրիգորյանի փոխարեն)
Երկրորդ ժամ- 6,5 (Լաերտ Գրիգորյանի փոխարեն)

Փոխարինումների ընթացքում սովորողները կատարել են տվյալ առարկայի դասավանդողի բլոգում տեղադրված առաջադրանքները։
Հումանիտար առարկաների դեպքում նաև կատարել ենք քննարկումներ դասի շուրջ։ Մաթեմատիկական առարկաների դեպքում ես ունեցել եմ ավելի շատ հսկողի դեր։

Автор:

Ողջույն, ես Վարսինե Մակարյանն եմ, մասնագիտությամբ` իրանագետ։ Մասնագիտական հետաքրքրություններիս առանցքում են գտնվում պարսկերենը, իրանական գրականությունն ու հարուստ մշակույթը։ Սիրում եմ ճամփորդել, սպորտ, երաժշտություն։ Մարդկանց մեջ կարևորում եմ ազնվությունը հավատարմությունը և հումորի զգացումը։

Оставьте комментарий